QB S. McNair (Ten - QB) BN T. Maddox (Pit - QB) RB S. Alexander (Sea - RB) RB M. Bennett (Min - RB) BN L. Johnson (KC - RB) BN A. Thomas (Chi - RB) WR C. Rogers (Det - WR) WR J. Smith (Jac - WR) BN R. Smith (Den - WR) BN D. Stallworth (NO - WR) TE E. Kinney (Ten - TE) BN B. Miller (Hou - TE) K J. Reed (Pit - K) DEF Jacksonville (Jac - DEF)
question at QB, mcnair cant always fight through injuries great RBs Rogers is good at WR, after that im not really a fan, maybe stallworth. smith and smith arent WR studs anymore good D.
how bout mine? QB- Chad Pennington WR- Javon Walker WR- Chris Chambers RB- LaDainian Tomlinson RB- Corey Dillion TE- Anthony Becht DEF- Seattle K- Jason Hanson bench- qb Jake Plummer, wr Reggie Wayne, te L.J. Smith rb O. Smith, k Shayne Graham, def new york jets
Starters QB Leftwich- JAG RB F. Taylor-JAG RB T. Jones-CHI WR Harrison-IND WR I. Bruce-RAM TE Winslow Jr.-CLE PK Longwell-GB Def Kansas City (Hall's special teams contributions should make them "special". Bench QB C. Palmer-CIN RB R. Dayne-NYG WR B. Lloyd-SF TE I. Mili-SEA PK A. Elling-MIN Def Washington Only fitting I guess, that I had the last pick this year. Let's see what I can do with it.
i missed mt draft so ill be spending lots of time trading/ i waivers QB J. Garcia (Cle - QB) WR S. Smith (Car - WR) WR D. Jackson (Sea - WR) RB T. Henry (Buf - RB) TE A. Gates (SD - TE) BN G. Hearst (Den - RB) BN D. Bennett (Ten - WR) BN M. Brunell (Was - QB) BN J. Stevens (Sea - TE) K J. Brown (Sea - K) BN J. Carney (NO - K) DEF Tampa Bay (TB - DEF) DEFBench @Was 1:00 pm 240 36 20 13 4 1 0 168.00 BN St. Louis (StL - DEF) DEFBench Ari 1:00 pm 314 42 24 22 5 1 0 176.00
I didn't do great but I'll maintain, I guess lol... QB D. McNabb WR L. Fitzgerald WR P. Price RB C. Portis RB D. Staley TE M. Pollard BN D. Driver BN J. Delhomme BN E. George BN J. Fargas BN A. Randle El BN M. Anderson K P. Dawson DEF Atlanta So how bad are my guys?? Rate me!!
My teams is ok....I waited to long on a defense but oh well... QB Trent Green WR Hines Ward WR Keyshawn Johnson RB Kevan Barlow RB Lee Suggs TE Daniel Graham K Joe Nedney Def/ST Cincinnati .....ya I know trust me....I wanted washington but freaking KC stole them the pick before me...grrr Bench - Tiki Barber, Dieon Branch, William Green , Greg Jones , Anquan Boldin , Vinny testaverde (has the giants during Greens bye week) So SF I get a waiver move for my injured man Bolden right?
Hey can sumbody post my team(Lunch Box Lickers)? My work doesn't allow me on anything sports related. Don't ask me how I get on here tho.
I was having a major problem w/ Java. I could not see the draft tracker window. So, I let autodraft do its thing. As long as I got Ahman Green & the Ravens D, which were the players I really wanted, I will whip all your candy a$$es.
<div class='quotetop'>QUOTE (nflfan04)</div><div class='quotemain'>i missed mt draft so ill be spending lots of time trading/ i waivers QB J. Garcia (Cle - QB) WR S. Smith (Car - WR) WR D. Jackson (Sea - WR) RB T. Henry (Buf - RB) TE A. Gates (SD - TE) BN G. Hearst (Den - RB) BN D. Bennett (Ten - WR) BN M. Brunell (Was - QB) BN J. Stevens (Sea - TE) K J. Brown (Sea - K) BN J. Carney (NO - K) DEF Tampa Bay (TB - DEF) DEFBench @Was 1:00 pm 240 36 20 13 4 1 0 168.00 BN St. Louis (StL - DEF) DEFBench Ari 1:00 pm 314 42 24 22 5 1 0 176.00</div> As soon as I see my roster, Lets talk about a deal or two. I see a few players on your roster that I like. Is Steve Smith (fellow U Utah grad) untouchable?
<div class='quotetop'>QUOTE (kcgsc)</div><div class='quotemain'>Starters QB Leftwich- JAG RB F. Taylor-JAG RB T. Jones-CHI WR Harrison-IND WR I. Bruce-RAM TE Winslow Jr.-CLE PK Longwell-GB Def Kansas City (Hall's special teams contributions should make them "special". Bench QB C. Palmer-CIN RB R. Dayne-NYG WR B. Lloyd-SF TE I. Mili-SEA PK A. Elling-MIN Def Washington Only fitting I guess, that I had the last pick this year. Let's see what I can do with it.</div> Would you be willing to make a deal for Carson Palmer after I see my roster and decide it might be something I want to do?
here ya go bakes: QB D. Culpepper (Min - QB) WR S. Moss (NYJ - WR) Cin 1:00 pm 0 0 0 67 0 1105 10 0 0 2 0 173.20 Watch WR L. Coles (Was - WR) RB T. Duckett (Atl - RB) TE R. McMichael (Mia - TE) BN K. McCardell (TB - WR) BN L. Jordan (NYJ - RB) BN J. Kleinsasser (Min - BN P. Rivers (SD - QB) K J. Kasay (Car - K) BN J. Feely (Atl - K) DEF Tennessee (Ten - DEF) BN Denver (Den - DEF)
BA, i take it you havent seen your roster from your above posts... and i take it your the cousin itt dude? T. Brady (NE - QB) WR R. Moss (Min - WR) WR C. Johnson (Cin - WR) RB K. Jones (Det - RB) RB D. Foster (Car - RB) TE B. Franks (GB - TE) BN D. Givens (NE - WR) BN J. Harrington (Det - QB) BN E. Conwell (NO - TE) BN D. Blaylock (KC - RB) K O. Mare (Mia - K) BN D. Brien (NYJ - K) DEF Carolina (Car - DEF) BN Buffalo (Buf - DEF) there ya go....
Thanks Nflfan. Sf, I emailed you from home about 8:15 p.m. mtn and then shut my computer down. I am sure its there. I get up a 6 & don't fcus on anyhing except getting to work by 7.